کسب درآمد اینترنتی از سایت نیازمندیهای شمالغرب کشور
کسب در آمد از اینترنت ،آموزش کسب درآمد از سایتهای کلیکی،بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت،سایتهای کسب درآمد ایرانی،سایتهای کلیکی خارجی،سایتهای کلیکی ایرانی،آموزش سایت نئوباکس،neobux ،همکاری در فروش

کسب درآمد اینترنتی از سایت نیازمندیهای شمالغرب کشور

جمعه 4 فروردين 1391
1:38
big master
شما می توانید با قرار دادن بنر سایت ما در وبلاگ یا وبسایت خود کسب درآمد کنید.
با قرار دادن کد بنر زیر در وبلاگ یا وب سایت خود در 2 حالت زیر اعتبار شما افزوده خواهد شد : 
1 - با کلیک کاربران وبلاگ یا وبسایت شما روی بنر سایت ما و ارجاع آن ها به این سایت اعتبار شما به مقدار قیمت مشخص شده برای هر کلیک افزایش می یابد.
2 - در صورتی که کاربر با کلیک روی بنر از سایت شما به این سایت مراجعه کند و طی مدت زمان مشخص شده آگهی ویژه ثبت و پرداخت کند , درصدی از پرداخت به شما تعلق می گیرد و به اعتبار شما افزوده می شود. ( قیمت هر کلیک , زمان مشخص شده برای ثبت و پرداخت آگهی همچنین درصد پورسانت هر آگهی ویژه در پایین این صفحه نمایش داده شده است ). 

نمونه بنر :


کد نمایش بنر 
( این کد را باید در وب سایت را وبلاگ خود قرار دهید ) :

 پس از ثبت نام در سایت به قسمت کسب درآمد رفته و کد مربوط بنر تبلیغاتی خود را دریافت کنید.

با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما همکاران گرامی


نرخ هر کلیک: 250 ريال
حداقل درآمد قابل دریافت نقدی: 100,000 ريال
پورسانت هر آگهی: 42درصد
شما تا 72 ساعت بعد از ورود کاربر به این سایت از هر آگهی ای که کاربر ایجاد کند پورسانت دریافت خواهید کرد.

تخمین درآمد: 

اگر شما به طور میانگین روزانه یک معرفی برای ثبت آگهی 3 ستاره داشته باشید، 42% از هزینه ثبت آگهی به حساب شما واریز میشود که میشود : 4200 تومان که ماهانه میشود 126000تومان !
 
نکته جالب توجه این است که در صورت تمدید آگهی ها از طرف کاربرانی که شما معرفی کرده اید باز هم همان مبلغ پورسانت به حساب شما واریز میشود ! با این حساب اگر شما 100 معرفی داشته باشید که هرماه آگهی 3 ستاره خود را تمدید نمایند درآمد ثابت شما 420000 تومان !

حال اگر این تخمین درآمد را برای آگهی 7ستاره حساب کنیم چیزی حدود 1000000 تومان میشود که با کمی تبلیغ در سایت و وبلاگتان و همچنین شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک ، یاهو ، تویتر و .. میتوان به این درآمد و حتی بیشتر دست پیدا کرد. 

در مورد درآمد از کلیک ها هم میتوانید براساس تعداد بازدیدی که وبسایت یا وبلاگتان دارد و میزان فعالیت و اشتراک گذاری لینک درآمد خود در شبکه های اجتماعی دارید ، یک تخمین درآمدی بزنید. مثلا اگر روزانه 100 کلیک از طرف بنر مربوط به شما انجام شود 2500 تومان و ماهانه 75000 تومان درآمد خواهید داشت.

در ضمن با ثبت نام در سایت نیازمندیهای شماغرب کشور 15000 تومان هدیه عضویت خواهید گرفت که میتوانید با آن ،آکهی ویژه و ستاره دار ثبت کنید.


پس همین الان ثبت نام کنید و علاوه بر درج تبلیغات ویژه رایگان ، شروع به کسب درآمد کنید....

لینک ثبت نام

با آرزوی موفقیت و شادکامی  



filesell

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: